BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, July 1, 2009

At Last I Distress

Lalala..sehari dua ni sy hepi sakan dn ilang ckit stress yg kaco otak aku ni..dr per 4 stress yg ada kt otak aku ni ader la ilang 0.5/4. Nk tau nape? Hek..Ni gara2 Cik Ma..my collegue..dier propose aku 4 entertain wif ATP site..(nt need 2 mention wtf of ATP, nnt senang dier condemn aku). Honestly, aku mmg entertain ngan ayat2 blogger ni. Mmg sangkaan aku tepat yg ATP ni budak UM dolu..firasat aku sll btl..I LOVE my Instinct..thanx Firasat sbb sll buat aku rs btl..
Dr ayat2 ATP ni guna pon aku dh tau dier ni budak UM..(budak UM kn genius + multi-tasking..ngeee :P)..Kiranya, yg x genius pon blh jd genius bl masuk UM. X cya..tny la budak UM..hahaha...sapa la budak UM 2 ek..??hurmm..Kalo x silap aku ATP ader kt dier budak 4th kolej...npknya dolu sebumbung la ngan sorang nie...
BTW, ayat2 dier byk buat aku recall back ngan kisah2 aku ms jd org KL dolu..theeeee...:P best 2 mmg best..tp makin lama makin hanyut kite...ye la..ada sebabnya kita jd mamai bila kt tmpt mcm 2..
Aku still keep this words yg kwn2 aku bg kt aku :
1) "Jgn hanyut ngan dunia KL"
2) "Aku x caya ahh..pompuan Melayu KL" (artis laki ckp cam ni kt aku, sebab nk usha aku..hahah)
3) "Sapa yg gatal sgt tuh..Melayu KL ke.." (most of them (budak KL) akn bkata mcm ni)
2 ler atr ayat2 yg aku boleh kongsi bsma..x brani ckp lebih..nnt kna condemn..Ishhh..dh la..asal aku ari nih Emo sgt eh...tetiba aku tulis bnd2 nie..ish..pengaruh bsr betol..
Okeh..blah dolu...
p/s ish..pic aku x leh upload plak..!

2 comments:

SuPer CanTik said...

nasib baik die x cakap perempuan melayu sarawak x baik..kalau x kecik hati aku heheheh

hahaha..ilg tension yer selain dari berfoya-foya,..

Barbjohn said...

yup..x penah pon tkeluar ayat pempuan swak x baik kt org KL..mrk respect ada la..sbb x hipokrit..